24 Eylül 2012 Pazartesi

Hangi Yaşlarda Dövme Yaptırılır

Aslına bakarsan, ben yaptım! Bu benim yazı ve Facebook benim son sanat resimleri gördükten sonra benim 21 yaşındaki kızım sorusuna yanıt olarak geldi. Eğer birisiyle biliyorsanız bir dövme var, ya da o sizin kim için, çoğu kez sen bağımlısın biri olsun diyorum! Ben benim durumumda doğru olduğunu söyleyebilirim.


Ben 36 yaşına kadar ben aslında benim ilk dövme alamadım. Ben sadece mürekkep ile kendimi ifade etmeye hazır olduğu için tamamen biraz zaman benim iç isyan bastırılmış, ve vardı, bir boşanma geçmekte oldu! Benim ilk dövme bir alt sırt dövme, parça flaş sanat ve kısmen benim kendi tasarımım oldu ... değişim, yeni hayat ve metamorfoz temsil etmek için bir kelebek. Eğer ah diyebilir miyiz? Bu gıdıklamak değil, orası kesin. Biz iğne işkence 3. ve son saat kadar bitirme ve ben güzel renkler ve sonuçları gördüğümüz gibi, ben "Sen be back" diyerek sanatçının asla unutmayacağım. O tat "iki" için geri bir ay içinde, haklıydı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder