24 Eylül 2012 Pazartesi

Yerel Dövme Sanatçıları

Bu benim kendi 2 kızı kendi mürekkep için güdüyordu 18 yaşına geldiğinde o hiç de sürpriz değil. Ben gerçekten bir sorun var, ama onlarla paylaşmak için bir tavsiye birkaç güzel sözler vardı ve bir dövme düşünüyorsanız, sizinle paylaşmak istiyorum etmedi, hangi yaşta olursanız olun! Orada fikir binlerce vardır. Aklınızda bir çok özel bir fikrin yoksa bir Google arama da biraz ezici yararlı olabilir, ama olabilir.


Benim ilk tavsiye atlama önce çok dikkatli dövme dikkate olmalı ve yerel dövme sanatçıları araştırmak istiyorum. Birkaç dükkan ziyaret etmek için iyi bir fikirdir, tüm sonra, temizlik ve atmosfer kontrol ... Burada çok fazla zaman harcama bitireceğiz! İkincisi, seçtiğiniz tat hayatınızın geri kalanı için vücudunuzun üzerinde olacak, bu yüzden yerleştirme çok önemlidir. Eğer bazı şeyleri büyük büyümek yaşlandıkça edelim, o yüz, bazı şeyler küçültmek ve birçok yerde kafa Güney!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder